duminică, 15 decembrie 2013

Aplicatia HBO Go a sosit pe platforma Smart TV si in Romania



Vineri, 13 decembrie 2013, UPC  a lansat serviciul HBO Go pentru abonatii sai. Detin un smart TV Samsung UE46EH5300, iar ieri (14 decembrie 2013), dupa actualizarea Smart Hub-ului, am avut surpriza sa vad aplicatia HBO Go, ma gandesc dedicata in mod special abonatilor Romtelecom, UPC & the rest. 

Tot vineri compania RCS & RDS, al carei abonat sunt, a lansat serviciul Digi.Online. Sper totusi, ca in scurt timp, sa incheie si ei un parteneriat cu HBO, sa pot folosi si eu, ca si ceilalti abonati RCS & RDS, aplicatia / serviciul HBO Go.

Prin intermediul acestui serviciu veţi avea la îndemână toate serialele celebre HBO şi cele mai noi filme. Nu mai puţin de 1500 de ore de conţinut premium sunt disponibile prin acest serviciu, inclusiv producţii originale HBO, filme, documentare şi programe speciale. 65% dintre utilizatorii de Internet din România accesează mediul online pentru video streaming, iar HBO GO vine în întâmpinarea acestei nevoi a consumatorului.

In denumirea aplicatiei din Smart Hub apare  v3.RO.HBOGO, dar in detalii apare la versiune numarul 4.00301, asa cum vedeti in imaginea de mai jos. Versiune Smart Hub: 4.5901-5.0, versiune firmware 1042.

Pentru a utiliza HBO Go poti autoriza 4 dispozitive, indiferent de platforma folosita. Cand te inregistrezi de pe un computer, sistemul HBO Go il va autoriza in mod automat. Pentru a folosi aparatele mobile, trebuie sa descarci aplicatia HBO Go pentru mobil din Apple Store sau Android Market. Daca vrei sa folosesti HBO Go de pe un alt aparat, poti modifica autorizatia computerului pentru a fi acordata altui aparat. In fiecare luna poti modifica un dispozitiv existent de 5 ori.


Click pe imagini pentru marire. 
http://farm3.staticflickr.com/2894/11381053473_92015dc516_b.jpg
 http://farm8.staticflickr.com/7394/11381052663_fcbf437c1c_b.jpg
 http://farm8.staticflickr.com/7324/11381052443_dc232b6fb7_b.jpg
 http://farm6.staticflickr.com/5536/11380968084_6b4e8794ff_b.jpg
 http://farm8.staticflickr.com/7439/11381051493_a45ca554a2_b.jpg
 http://farm4.staticflickr.com/3821/11380928376_a8aa60bacf_b.jpg


RCS & RDS, e timpul sa ne amintiti ca Mos Craciun exista! Puteti incepe cu HBO Go!


[Edit 1]
Revin cu cateva precizari legate de suportul pentru subtitrari pe TV oferit de aplicatia HBO Go. Eu nu o pot folosi momentan, dar cumnatul meu este client UPC, a activat acest serviciu si aplicatia ruleaza perfect pe un Samsung Smart TV generatie 2013, doar ca nu poate activa subtitrarile (closed captions), filmele fiind in engleza.

Iata ce am gasit astazi pe site-ul www.hbogo.ro referitor la subtitrari:


 
 
 

Voi trimite acum un email la office@hbo.ro pentru a solicita detalii.
Va voi tine la curent cu noutatile.

[Edit 2]
Iata si raspunsul celor de la HBO Romania:

Buna ziua,     
Va rugam sa luati legatura cu operatorul dvs pentru a va ghida in acest sens. Multumim!


Asadar, trebuie contactati cei de la UPC in acest sens.
A reusit cineva pana acum sa activeze subtitrarile pe TV?

8 comentarii:

Salutare, imi poti spune daca functioneaza subtitrarile pe tv? Ms

@Caliman Lucian
Buna Lucian, eu nu pot folosi aplicatia pe TV deoarece sunt abonat RCS&RDS.
Cumnatul meu este abonat UPC doar ca nu reuseste sa activeze subtitrarile pe TV, el are tot un Samsung Smart TV editie 2013.
Daca afli ceva te rog sa ne dai si noua de stire, iti multumim!

Da, am sunat eu la carnatii de la rds si mi-au spus ca nu au in plan sa bage hbo go si ca ma anunta ei cand au de gand, asa ca la vara tataie

Am un Samsung TV editie 2012 si merg subtitrarile fara alte setari aditionale. Sunt abonat Romtelecom

bună ce sa fac nnu am inn aplicatie hbo go.ro

Buna, de unde fac rost de pin tv?ms anticipat

Buna,unde gasesc pin-ul tv?ms anticipat

@egon.blogger
Mergi aici http://www.hbogo.ro/, te autentifici, accesezi in stanga sus rubrica Meniu, tabul 2 'setari' si de aici e simplu...

Trimiteți un comentariu